top of page
Druif&Citroen compl.png

FAQ  

​  

Hoe kan ik bestellen?  

1 Je kunt bestellen door op het artikel te klikken, het artikel in je winkelmand te zetten d.m.v. op de bestellen/winkelwagen knop te klikken.  

 
2 Wanneer je wilt afrekenen, klik je op de winkelmand je komt in je order terecht. 
Je kunt je bestelling nakijken en je gegevens invoeren (naam, adres, woonplaats etc.). Je vult in hoe je wilt betalen en of je de bestelling per post verzonden wilt hebben of wilt ophalen op zaterdag tussen 13.00-15.00 uur in Amersfoort.   

  

3 Heb je alles ingevuld, dan klik je op NU kopen en je bestelling komt naar ons toe.   

  

4 Je wordt naar een volgend scherm gevoerd om te betalen met iDEAL 

 

5 Wanneer de bestelling is afgerond ontvang je een email waarin dit bevestigd wordt.  

  

  

Kan ik mijn bestelling aanpassen?  

Je hebt net een bestelling geplaatst maar wilt iets wijzigen of toevoegen? Indien je nog een product(en) toe wilt voegen of wilt annuleren neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op voordat je bestelling ingepakt en verwerkt wordt.  

 
Indien je bestelling al klaar staat voor de pakketdienst of verzonden is, of je extra producten passen niet meer bij de eerste bestelling, dan moet er een nieuw pakket gemaakt worden, hier zijn dan extra verzendkosten voor verschuldigd.  

​  

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?  

Indien op voorraad, binnen 1 à 3 werkdagen. Is een product niet op voorraad of niet voldoende op voorraad, dan hoor je dit zo snel mogelijk. Wij gaan de producten voor je bestellen en geven je bericht wanneer je bestelling compleet is en verzonden gaat worden. 
Bij sommige producten kan een aparte leveringstijd beschreven staan, dit betreffen vooral gepersonaliseerde producten.  

​  

Hoe weet ik dat mijn bestelling bij jullie binnen is gekomen?  

Zodra wij je bestelling ontvangen, krijg je in de mail een orderbevestiging. 

Ontvang je deze orderbevestiging niet binnen een 1 à 2 uur, stuur ons dan even een mail naar administratie@druifencitroen.nl of neem telefonisch contact met ons op  06 17 19 69 84 

Het kan zijn dat je mailadres niet volledig is, waardoor de bestelbevestiging niet aankomt. Is dit het geval, dan komt onze status en track & trace van het bestelde pakket niet bij je aan. 
Kijk ook even bij ongewenste mail of spam, misschien is onze bevestiging daarin terecht gekomen, zet ons dan a.u.b. als gewenst in je mail.  

  

Bestel ik veilig?  

Ja, wij maken gebruik van de SSL technologie, een coderingsmethode om uw gegevens te beveiligen op het internet. 
De SSL methode wordt gebruikt bij het mail contactformulier, bij het orderproces, bij ons retourformulier en bij het betaalproces. Je ziet dan ook boven in de URL balk een slotje verschijnen en https:// in plaats van http://. Je winkelt bij ons dus veilig!  

  

​

Betalen en verzenden  

Je kunt zeer gemakkelijk betalen via je eigen bank met Ideal

Kies je voor verzenden? De verzendkosten bedragen € 6,95. Bij een bestelling vanaf € 80,- wordt je bestelling gratis verzonden.  

Je ontvangt van ons een orderbevestiging nadat je betaling is voltooid. Wanneer de bestelling wordt verzonden ontvang je een track en trace zodat je kan zien waar je bestelling is.   

​

Wij verzenden binnen 1 a 3 dagen. Heb je het sneller nodig of heb je een speciale wens?  

Neemt contact met ons op en we kijken samen naar de mogelijkheden.   

 

Je kunt ook  kosteloos je bestelling ophalen in Amersfoort,
elke zaterdag van 13.00-15.00 uur. 

Het adres is 
Chromiumweg 10, 3812 NL Amersfoort 

​​

​

Ruilen & Retourneren 

Je kunt je item(s) ruilen/retourneren door een mail te sturen aan administratie@druifencitroen.nl waarin je je naam, ordernummer en het aantal producten vermeldt welke je wilt terugsturen en vergeet daarbij je betalingsgegevens niet te vermelden.

Vermeld je naam en ordernummer ook op de pakbon die je naar ons terugstuurt.  

   

Je kunt het product binnen 14 kalenderdagen naar ons terugsturen. Om hygiënische redenen dient het product ongeopend en onbeschadigd te zijn. Wanneer je een artikel (op eigen kosten) naar ons retour stuurt, zullen wij het controleren. Wij zullen na goedkeuring het bedrag aan je retourneren.   

  

Je kunt het retour sturen naar:  

Druif & Citroen  

Onderwerp: Retouren  

Spechtstraat 4 
1223 NZ Hilversum  

 

Klacht? 

Indien er een klacht is over onze producten en of de service, kan je ons een email sturen. Ons email adres is info@druifencitroen.nl  
Wij nemen binnen 48 uur contact met je op.  

bottom of page